Giornale radio


Raiplay

SPORTIAMI

In onde la sabide plui o mancul aes 14.05 daspòmisdì
In onda il sabato alle 14.05 ca

Sabide ai 24 di Fevrâr

 

Ultime pontade par cheste stagjon di Sportiami che tache cuntune ospite di nivel mondiâl, o stin cjacarant di Asya Tavano, judoka furlane che setemane stade a Baku in Azerbaijan e à otignût il pass par partecipâ a lis Olimpiadis di chest an a Paris.

E se la setemane passade o vin fat un tuf dentri de aghe, vuê o fasìn un svol viers il cîl de nestre biele regjon. O varìn di fat mût di fevelâ cun Mauro Gubiani, istrutôr di svol e membri de associazion "Volo Libero Friuli", che nus contarà de sô passion e di dutis lis sensazions che si provin in alt.

 

 

 

Sabato 24 febbraio

 

Ultima puntata per questa stagione di Sportiami che si apre con un’ospite di livello mondiale. Stiamo parlando di Asya Tavano, judoka friulana che settimana scorsa a Baku in Azerbaijan ha ottenuto il pass per partecipare alle Olimpiadi di Parigi di quest’anno.

E se la scorsa settimana abbiamo fatto un tuffo in acqua, oggi facciamo un volo in alto, verso il cielo della nostra bella regione. Avremo infatti modo di parlare con Mauro Gubiani, istruttore di volo e componente dell’associazione “Volo Libero Friuli”, che ci racconterà della sua passione e di tutte le sensazioni che si provano in alto.

 

 

 

 


https://www.raiplaysound.it/programmi/sportiami

 


ASCOLTA E SCARICA LE PUNTATE


 

Il sport in radio, contât di cui che lu cognòs e di cui che lu pratiche. Il stât di salût dal moviment, la dimension amatoriâl e chê agonistiche, la preparazion mentâl, i metodis e lis dinamichis di alenament, la popolaritât des dissiplinis e la impuartance des societâts tal creâ comunitât e inclusion: a son chestis lis tematichis di Sportiami, il program che la Rai regjonâl e dediche ai sportîfs dal Friûl.

Il program al è insiorât di une gnove rubriche, dedicade a ducj i zovins che dal sport a àn fat une passion o une profession.

 

Lo sport alla radio, raccontato da chi lo gestisce e di chi lo pratica. Lo stato di salute del movimento, la dimensione amatoriale e quella agonistica, la preparazione mentale, i metodi e le dinamiche di allenamento, la popolarità delle discipline e l’importanza delle società nel creare comunità e inclusione: sono queste le tematiche di Sportiami, il programma che la Rai regionale dedica agli sportivi del Friuli.

Il programma è arricchito da una nuova rubrica, dedicata a tutti i giovani che dello sport ne hanno fatto una passione o una professione.

 

  • UN PROGRAMMA DI

    MARCO FORNASIN E GIACOMO PLOZNER

  • A CURA DI

    MARCO FORNASIN E GIACOMO PLOZNER

  • CONTATTI

    Tel: +39 0407784277
    programmirai.fvg@rai.it