Giornale radio


Raiplay

FRIÛL IN COMUN. VÔS E INIZIATIVIS DAL TERITORI

IN ONDE LA SABIDE DES 14.05
IN ONDA IL SABATO DALLE 14.05

Sabide ai 2 di Novembar

 

"Friûl in Comun" vuê nus mene a cognossi Fare, piçule realtât dal Friûl Orientâl. Ancje se piçul, chest paîs al puarte indevant tantis ativitâts pai siei abitants, e in mût particolâr lu fâs cjalant i siei fruts; cuasi come se e fos une vocazion. Il mont de scuele, de solidarietât e dal sociâl a jentrin dentri il tiessût sociâl si che duncje dute la int e partecipe ai events cun voie e convinzion. Cun nô, le Assessore Debora Bonutti e Ilaria Pezzolato, presidente de Associazion gjenitôrs.

 

Varìn di fâ une mieze orute di strade par rivâ al nestri secont comun di vuê: Talmassons, tal Friûl di mieç. A saran il sindic Fabrizio Pitton e Michele Zanello  (foto), president de Cometazzurra, une societât di balon dome di zovins, a puartânus a cognossi chest comun e lis ativitâts puartadis indenant de sô comunitât.

 

Sabato 2 novembre

 

"Friûl in Comun” oggi ci porta a conoscere Farra d’Isonzo, piccola realtà del Friuli Orientale. Anche se piccolo, questo paese propone tante attività per i suoi abitanti, in modo particolare guardando ai suoi giovani; quasi come se fosse una vocazione. Il mondo della scuola, della solidarietà e del sociale entrano dentro il tessuto sociale in modo tale che tutta la popolazione partecipi agli eventi con voglia e convinzione. Con noi, l’Assessora Debora Bonutti e Ilaria Pezzolato, presidentessa dell’Associazione genitori.

 

Dovremo fare circa mezz’ora di strada per arrivare poi al secondo comune di oggi: Talmassons, nel Friuli Centrale. Saranno il sindaco Fabrizio Pitton e Michele Zanello  (foto), presidente della Cometazzurra, una società calcistica pura giovanile, a portarci a conoscere questo comune e le attività promosse dalla sua comunità.

 


ASCOLTA E SCARICA LE PUNTATE




 

Friûl in Comun. Vôs e iniziativis dal teritori

Une cartuline radiofoniche dai comuns de nestre regjon dulà che i sindics a puedin presentâ pal miôr lis peculiaritâts de lôr zone, marcant lis variis carateristichis toponomastichis, gjeografichis, storichis, contant i plui impuartants aspiets culturâi, economics e di comunitât, cence dismenteâsi des iniziativis linguistichis dedicadis ae marilenghe.

Un viaç che di volte in volte si insiorarà de vôs di une persone che e puarte indenant i valôrs dal lûc, evidenziant ancje il rûl dai zovins e il lôr contribût.

 

 

Friûl in Comun. Vôs e iniziativis dal teritori

Una cartolina radiofonica dai comuni della nostra regione dove i sindaci possano presentare al meglio le peculiarità della propria zona, evidenziandone le varie caratteristiche toponomastiche, geografiche, storiche, fino a raccontarne i punti di forza culturali, economici e di comunità e, ovviamente, le iniziative linguistiche dedicate alla marilenghe.

Un viaggio che di volta in volta si arricchirà di voci appartenenti a un testimone portatore dei valori del luogo, sottolineando anche il ruolo dei giovani e il loro apporto.

  • UN PROGRAMMA DI

    MARCO FORNASIN, GIACOMO PLOZNER E ARIANNA ZANI

  • CON

    MARCO FORNASIN E GIACOMO PLOZNER

  • CONTATTI

    Tel: +39 0407784277
    programmirai.fvg@rai.it