Giornale radio
Raiplay
- Video00:07:35
- Video00:07:15
- Video00:07:19
- Video00:07:19
- Video00:07:25
S1 E5 Tip il surisin - I fruts sono miôr des frutis?
RAI FVG LA TV PAR FURLAN
- Pubblicato il07-12-2022
- Video00:07:21
- Video00:07:22
- Video00:07:16
- Video00:07:26
- Video00:07:21
- Video00:07:35
- Video00:07:27
PCTO
IN ONDE LA SABIDE DES 14.05
IN ONDA IL SABATO DALLE 14.05
Sabide ai 12 di Otubar
Sabato 12 ottobre
Pontade 5
In cheste ultime pontade, dopo vê fevelât des struturis e dai premis scolastics, o jentrìn dentri i percors di PCTO dal agrari. A vuidânus viers la conclusion di chest prin cicli, a saran come simpri i students e i ex students, insiemi a lis vôs di insegnants, colaboradôrs, e datôrs di lavôr.
Puntata 5
In questa ultima puntata, dopo aver raccontato le strutture e i premi scolastici, ci addentreremo nei percorsi di PCTO dell’agrario. A guidarci verso la conclusione di questo primo ciclo saranno come sempre studenti e ex studenti, insieme alle voci di insegnanti, collaboratori e datori di lavoro.
PCTO. Percors pes competencis trasversâls e pal orientament
Une gnove trasmission che e conte, cu lis vôs dai direts interessâts, lis scuelis e lis lôr ativitâts di formazion extrascolastiche, ven a stai, come che al dîs il titul, i PCTO, chei che une volte si clamavin stage o alternance scuele lavôr.
O larìn, duncje, dentri di chest mont, che plui che un mont al rapresente il leam tra i students des superiôrs e il lôr futûr, il puint par jentrâ dentri te realtât dal lavôr; une esperience che e ven fate dilunc di un periodi di timp, trê setemanis o un mês, dulà che i students a jessin des aulis di scuele, par aplicâ lis lôr cognossincis, par di plui teorichis, in ambients lavoratîfs, favorint chê viertidure che di li a pôc ju viodarà protagoniscj.
Un program che duncje al vûl fâ viodi cetantis che a son lis oportunitâts pai nestris zovins, di gracie ancje di un fuart rapuart che il teritori al à cun lis sôs realtâts produtivis e no dome.
In chest prin cicli o sin lâts a Cividât, intal Istitût comprensîf Paolino d’Aquileia: une realtât une vore siore, sedi pe ufierte didatiche cun i siei trê orientaments, sedi pai mieçs che e met a disposizion pai siei students.
PCTO. Percorsi per le competenze trasversali e per l’orientamento
Una nuova trasmissione che racconta, attraverso le voci dei diretti interessati, le scuole e le loro attività di formazione extra scolastica, ossia, come dice il titolo stesso, i PCTO, quelli che una volta si chiamavano stage o alternanza scuola lavoro.
Entreremo dunque all’interno di questo mondo, che più che un mondo rappresenta il legame tra gli studenti delle superiori e il loro futuro, il punto per accedere alla realtà del lavoro; un'esperienza che viene fatta lungo un periodo di tempo di tre settimane o un mese, dove gli studenti escono dalle aule di scuola per applicare le loro conoscenze, per lo più teoriche, in ambienti lavorativi, favorendo quella apertura che di lì a poco li vedrà protagonisti.
Un programma che intende far vedere quante siano le opportunità per i nostri giovani, grazie anche ad un forte rapporto che il territorio ha con le sue realtà produttive, e non solo.
In questo primo ciclo siamo andati a Cividale del Friuli, presso l'Istituto comprensivo Paolino d'Aquileia: una realtà davvero ricca, sia per l'offerta didattica con i suoi tre indirizzi, sia per i mezzi che mette a disposizione dei suoi studenti.
-
Un program di e cun
Un programma di e conGIACOMO PLOZNER E ARIANNA ZANI
-
CONTATTI
Tel: +39 0407784277
programmirai.fvg@rai.it